Academia Furnicilor


Competiţia „The Game Creators – 2004 Game Programming Competition” a reunit din nou multe jocuri interesante. Unul este „Ant Academy”, un remake al celebrului Snake, jocul cu şarpele pe care majoritatea îl avem chiar şi pe telefoanele mobile, şarpe care creşte după cum mănâncă. Doar că în jocul prezentat acum nu avem de-a face cu un şarpe ci cu un şir de furnici. Spaţiul este acum tri-dimensional, furniciile mănâncă mere, şi cu fiecare fruct mâncat în coadă mai apare o furnică. Chiar dacă grafica nu este de nota 10, iar muzica este repetitivă, „Ant Academy” poate oferi ceva timp distractiv. În măsura în care nu deveniţi prea nervoşi când pierdeţi ;).

După cum spuneam, jocul se desfăşoară în spaţiu 3D. Nu mai este o simplă tablă dreptunghiulară ca la Snake, ci un spaţiu uneori pe mai multe nivele, şi cel mai adesea cu goluri. Astfel trebuie să vă feriţi de margini şi de spaţiile libere interioare: dacă va cădea o furnică, vor cădea toate – pierdeţi o viaţă şi reluaţi nivelul de la început. Există fructe de culori diferite, ce dau punctaje diferite; dar orice culoare ar avea, un fruct mâncat înseamnă o nouă furnică. Astfel dimensiunea şirului creşte, şi evident şi dificultatea manevrării coloanei. Pentru a termina un nivel trebuie să realizaţi o coloană suficient de lungă pentru a putea trece între două piese speciale, A şi B, având simultat furnici pe ambele capete ale „podului” de furnici. Este cu siguranţă un joc în care îndemânarea în mânuirea tastelor joacă un rol important, precum şi capacitatea de a lua decizii rapide.

Din păcate imaginile de fundal ale jocului sunt slabe calitativ, ca şi efectul de cădere al furnicilor. Dacă doriţi să avansaţi mai rapid în joc, în rădăcina lui veţi găsi un fişier cheat.txt cu indicaţiile necesare. Pentru a descărca jocul vă recomand acest link.


Apreciază articolul:

1 stea2 stea3 stea4 stea5 stea (Neevaluat încă)
Loading...Loading...

0 comentarii


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *