Yahoo! Mail creşte… la maxim


Oh, trebuia să vină şi ziua aceasta, nu? Ştiam cu toţii, dar probabil ne gândeam că va mai trece ceva timp, poate ani. Ei bine, de fapt trebuie să mai aşteptăm doar câteva luni. Începând din luna mai, pentru a sărbători 10 ani de existenţă, Yahoo! Mail va ridica limita spaţiului pentru emailuri. La cât? Nu m-aţi înţeles bine: o va ridica. O va spulbera. Nu va mai exista. Da: conturile de email de la Yahoo! vor avea capacitate infinită…

img

Yahoo! Mail goes to infinity and beyond este anunţul pe care îl puteţi citi cu ochii Dvs spre confirmare. Dave, cel care a pus pe picioare RocketMail, serviciul cumpărat de Yahoo! şi transformat în Yahoo! Mail îşi aminteşte cum la începuturi i se părea că "2MB nu sunt de ajuns şi deci trebuie să fim radicali DUBLÂND capacitatea la 4MB per cont! Este ironic că astăzi transmit şi primesc în mod frecvent emailuri care au fişierele ataşate mai mari decât întreg contul de atunci. Capacitatea noastră totală pentru toate conturile de email era atunci e 200BG. Acum prin Yahoo! se trimit la fiecare 10 minute mai mult decât 200GB de emailuri."

Să recapitulăm evoluţia spaţiului de depozitare a emailurilor la Yahoo!:

– 1994: 4MB
– 2004: 100MB
– 2005: 1GB
– 2007: nelimitat

Nu vă grăbiţi să vă verificaţi conturile de email. Trecerea pe cont-nelimitat se va petrece începând din luna mai şi va fi un proces treptat, însemnând că la început doar unii utilizatori vor avea parte de această surpriză, iar în câteva luni surpriza va veni la toţi (da, toţi, clienţi vechi şi noi, utilizatori ai interfeţei beta sau nu).

Ce se va întâmpla în continuare? Yahoo! mizează pe o revenire înspre acest serviciu a numeroşi clienţi pierduţi între timp, precum şi câştigarea de noi clienţi. Eu cred că lipsa suportului POP3 va face ca migrarea să nu fie foarte spectaculoasă. În plus GMail celebrează chiar din aprilie doi ani de existenţă şi chiar dacă nu din aprilie, la un moment dat cu siguranţă vor ridica şi ei ştacheta. Era o vreme când credeam că 2GB = infinit. Până când într-o zi am început să pierd emailuri şi mi-am dat seama că aveam contul GMail plin 99%. Cu siguranţă conturile de email fără limită de depozitare sunt ceva necesar, cel puţin pentru o parte dintre utilizatori. Dar nu neapărat pentru ca să nu mai trebuiască să ştergi emailuri. GMail credea într-o vreme atât de puternic în această idee încât nu avea buton de şterge pentru emailuri (doar din meniul derulant). În cele din urmă l-au adăugat: să fim sinceri, unele emailuri chiar nu merită să fie păstrate! Butonul de ştergere trebuie să ne rămână mereu aproape, pentru gunoaiele care nu sunt spam, dar ce bine trebuie să fie orice alt email să nu mai fii nevoit să îl ştergi…


Apreciază articolul:

1 stea2 stea3 stea4 stea5 stea (2 evaluări, media: 4,00 din 5)
Loading...Loading...

5 comentarii

  1. -Hawkeye- spune:

    Era timpul sa faca si ei ceva… Desi e cam tarziu :)

  2. mihai.floran spune:

    Hmm, mie mi se pare că acest lucru provoacă la mai mult. Competiţia, GMail va veni cu siguranţă cu măsuri similare (sau cine ştie? poate măsuri mai puternice?).

  3. George spune:

    Personal, miscarea nu ma impresioneaza prea mult. Eventual s-ar putea folosi contul de Yahoo! ca un spatiu de stocare online a tuturor fisierelor pe care n-am vrea sa le pierdem, sau de care avem nevoie in diverse locuri.
    Pentru mine, serviciile oferite de google (gmail + calender + reader) raman mult mai placute si mai utile decat echivalentul yahoo.

  4. mihai.floran spune:

    E clar că întotdeauna în astfel de cazuri există şi preferinţele. Aşa cum unii spre exemplu folosesc doar Google ca şi motor de căutare chiar dacă mai există şi altele. De asemenea chiar dacă ar fi spaţiu mai puţin, unii care iubesc într-atât Yahoo!Mail ar continua să îl folosească.

  5. Sorin spune:

    Folosesc Yahoo mail doar pentru un cont de messenger, si paradoxal, pentru mesagerie folosesc Pidgin. De cautat nu mai spun cu ce caut (!!). In rest doar Gmail. La intrebarea „de ce” raspunsul este cit se poate de simplu: Yahoo mail este foarte incarcat de imagini si se misca greu. Accesul POP 3 nu ma intereseaza chiar asa de tare, iar messengerul de la Yahoo de asemenea e plin de „zorzoane” de care eu personal nu am nevoie. Daca Yahoo mail s-ar debarasa de tot acel balast, si se va misca mai repede, atunci voi reveni la el. Pastrez pentru „iahuu” o amintire placuta, inca de pe vremea cind toate emailurile prietenilor erau pe acest serviciu.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *