Google Analytics va vorbi mai clar


Google Analytics este un serviciu solid oferit de Google celor care vor să ştie cine le vizitează situl. Dincolo de aceasta, profesioniştii îl pot folosi pentru decizii mai bune în conjuncţie cu AdWords sau urmări atingerea unor puncte în procese care de exemplu presupun trecerea dintr-un formular în altul (comenzi, sondaje…). Spre deosebire de multe countere, nu afişează nimic în pagină (este deci invizibil), aşa că îl folosesc pentru diverse situri de care mă ocup. Dar de logat pentru a vedea datele o fac rar… De ce? Pentru Google Analytics este prea complex.

img201

Partea bună este că lucrurile se vor schimba. În cele din urmă cei de la Google Analytics şi-au plecat urechea şi au conştientizat că îţi prinzi urechile căutând o anumită informaţie aşa că interfaţa veche (exemplificată mai sus) a fost complet rescrisă. Partea proastă este că schimbările nu sunt vizibile imediat, deci nu vă pot oferi capturi cu noua configuraţie. Dar se pare că dacă vă deschideţi acum un cont, el va fi direct cu noua interfaţă. Pentru cei care folosesc de mai mult timp Google Analytics… trebuie doar răbdare. Cândva în următoarele săptămâni va sosi un email care va anunţa că interfaţa a fost schimbată. Ionuţ indică acest sit unde sunt multe capturi cu noua interfaţă. De acolo îmi permit să "şutesc" o imagine demonstrativă (mai multe puteţi vedea urmând link-ul anterior).

img202

Comunicatul de ieri al Google subliniază din titlu: "Mai multe facilităţi, şi mai simplu de folosit, şi, cel mai important, tot gratuit". Eh, partea cu gratuit îmi pare că ne scoate puţin ochii. Aştept să văd cu ochii mei noua interfaţă, moment în care voi mai reveni asupra temei. Vă invit până atunci să vedeţi un material video oferit de Google despre noua interfaţă.


Apreciază articolul:

1 stea2 stea3 stea4 stea5 stea (Neevaluat încă)
Loading...Loading...

0 comentarii


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *