Euphoria: Mişcări (mai) naturale


Una dintre problemele jocurilor este fidelitatea mişcărilor oamenilor. Şi una dintre posibilele soluţii o reprezintă Euphoria. Calea abordată este de construire a mişcării pornind de la un „schelet” de bază şi un „pachet de muşchi” elementar. Acestea permit ca mişcările să nu mai trebuiască estimate şi „desenate”, ci să fie calculate din procesor. Clipul e vechi de un an. Pe situl deja indicat în linkul anterior se vorbeşte despre aplicaţii ale proiectului în filmul Star Wars, în jocul Indiana Jones… Care este stadiul actual nu ştiu, dar clipul de mai jos sigur merită urmărit.

Merită urmărit şi acest clip, despre aplicaţii mai concrete.

PS: Fiind perioada sărbătorilor vom avea probabil mai multe semnalări, DePe.net, şi mai puţine articole substanţiale, cel puţin câteva zile.


Apreciază articolul:

1 stea2 stea3 stea4 stea5 stea (Neevaluat încă)
Loading...Loading...

1 comentariu

  1. Daniel spune:

    Ragdoll este folosit in Call of Duty 4.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *