Farsă: în căutarea unei minţi strălucite


Astăzi – mulţumesc C.V. – mi-a fost semnalat un amuzant sit ce vă mediază o farsă interesantă. În funcţie de numele cui îl veţi alege ar putea fi mai credibilă sau nu. După v-aţi dat deja seama, e vorba de o “tehnică” veche: lipirea unui nume pe contexte diverse. Marea noutate este că tot ce vedeţi mai jos sunt capturi dintr-un material video care simulează o ştire. O ştire despre alegerea celei mai strălucite minţi din domeniul afacerilor. Cine să fie oare? Ca să nu vă prelungesc aşteptarea, mergeţi direct aici pentru a vedea despre ce vorbesc. (Pentru cei foarte pudici… nu lăsaţi să se termine clipul.)

image image image

image image image

Puteţi face această farsă oricui. Vi se cere emailul Dvs şi a destinatarului. Dar se poate şi mai simplu, mai direct. Vedeţi url-ul de mai jos?

www.worldsgreatestbusinessmind.com/20090203-Gigi-Becali-create.html

Am impresia că partea cu data e irelevantă. Important este să schimbaţi numele, lăsându-l cu liniuţe în loc de spaţiu. Va merge astfel şi:

www.worldsgreatestbusinessmind.com/20090203-Ion-Popescu-create.html

Puneţi ce nume doriţi, dar să fie prenumele şi numele cu liniuţă între. Testaţi şi la final trimiteţi linkul cui doriţi Dvs :) .


Apreciază articolul:

1 stea2 stea3 stea4 stea5 stea (4 evaluări, media: 5,00 din 5)
Loading...Loading...

2 comentarii

  1. Gherman Ioachim spune:

    E super faza. Ne-am distrat de minune cu colegii. Felicitari pentru articol si multumiri lui C.V. si lui Radu :)

  2. dangl spune:

    Cum se poate salva videoclipul?


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *