Enlightenus: în lumea poveştilor


Cum ar fi să aflaţi că scriitorul dumneavoastră favorit din copilărie s-a inspirat pentru cărţile lui din călătoriile pe care le face într-o lume paralelă, cu fiinţe magice? Şi acum, când cărţile i-au fost furate şi pagini din ele au fost ascunse în acea lume, scriitorul vă cheamă, în calitate de detectiv, să dezlegaţi misterul şi să refaceţi îndrăgitele lui romane. Aşa ajungem în jocul Enlightenus, de la Blue Tea Games, o nouă combinaţie a genului hidden object cu aventura. Stilul jocului este însă inedit, deoarece obiectele din listă nu trebuie să le găsiţi, ci trebuie să le puneţi în locurile potrivite.

imagine imagine

Ajunşi la conacul scriitorului, intraţi repede în lumea paralelă, unde găsiţi tot felul de obiecte de luat şi folosit, mini-joculeţe, şi pagini de carte risipite. Fiecare pagină devine o scenă cu numeroase obiecte, alături de altele câteva la care trebuie să le găsiţi, după cum spuneam, locul. Dacă daţi click pe un obiect, vi se spune denumirea lui, şi purtându-l prin încăpere, treceţi peste diferitele locaţii posibile – la fiecare dintre acestea va scrie câte ceva. De exemplu, acolo unde scrie "coroană neterminată", va trebui să puneţi piatra preţioasă din inventar; "statuia fără cap" va trebui să primească evident un cap de statuie; coarnele va trebui să le puneţi la capul de cerb care şi le-a rupt; iar "iepurele pentru cuşcă" în… cuşcă. E o provocare în plus interesantă această găsire a locului după diferitele indicii.

imagine imagine imagine

Unele obiecte nu pot fi amplasate sau folosite decât într-o anumită ordine. Dacă la început nu veţi avea ce să faceţi cu lumânarea, aceasta va deveni utilă abia după ce scobiţi dovleacul cu unealta specială şi mai apoi îi decupaţi ochi şi gură cu cuţitul: acum veţi putea introduce lumânarea în dovleacul de Halloween. Sfera care vă dă hint-uri se reîncarcă după fiecare folosire, e drept destul de încet. Dacă vă grăbiţi, puteţi să vă folosiţi din cărţile Enlightenus care se găsesc prin încăperi, şi care reîncarcă aproape pe loc sfera. Celelalte obiecte pe care trebuie să le luaţi din încăperi sunt semnalate de mouse-ul care se schimbă în lupă. Tot cu lupă sunt semnalate şi locurile în care ar putea fi folosite: de exemplu, cu barosul veţi sparge vaza despre care vi se spune că este gata să se crape. Poate că hoinăritul prin încăperi îl veţi face uneori mai la întâmplare, fără a şti prea exact unde ar trebui să mergeţi, sau dacă aţi terminat cu o anumită cameră – de fapt şi în viaţa reală cam aşa ar fi, nu? Dar firul jocului, este interesant, grafica frumoasă şi vă veţi dori să aflaţi care este până la urmă misterul acestei lumi.


Apreciază articolul:

1 stea2 stea3 stea4 stea5 stea (Neevaluat încă)
Loading...Loading...

1 comentariu

  1. Alina spune:

    E foarte interesant jocul, m-a prins si nu il pot lasa, „buba” e ca m-am blocat la capitolul 2 si nu reusesc sa trec, nu reusesc sa gasesc ceea ce am de facut, nu am obiecte de amplasat, stiu doar ca trebuie sa mai gasesc un tablou caruia sa ii adaug „bulinutele” corespunzatoare a ceea ce e scris… Stie cineva care e cheia misterului meu? Ma enerveaza sa ajung pana la un anumit punct, la un joc unde sunt captivata de grafica, de povesti, de jocul in sine si sa nu-l pot termina din cauza unei chestii pe care efectiv nu o vad. Ma poate ajuta cineva? Problema mea e acolo unde se afla cele doua statui Jack si Jill, am completat doua tablouri si apoi mai e si globul pamantesc caruia dupa ce i-am pus diamantul la loc.. imi spune ca ii mai lipseste ceva.. insa ce ca eu nu mai am nimic…Multumesc anticipat.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *