Yahoo! trage pe… You


Am văzut astăzi semnalat pe câteva situri începutul unei campanii pe care doreşte Yahoo! să o lanseze (începând de astăzi) pentru a mai atrage atenţia asupra sa. După ce a ţinut titlurile în perioada „mă cumpără Microsoft au ba?!”, Yahoo! a căzut în oarecare umbră (Yahoo! România, sperat într-o vreme, e un proiect abandonat din câte ştiu). La noi Yahoo! a însemnat, şi cred că mai înseamnă, în special email şi mesagerie. Constat însă de mai bine de un an migrarea a 99% dintre prietenii mei spre GMail şi Google Talk (în fapt mai intru doar la câteva săptămâni pe Yahoo! Messenger). Va reuşi Yahoo! să atragă noi utilizatori?

Interesant, reclama nu pomeneşte Yahoo! decât la sfârşit. E din genul acela de reclame foarte „şlefuite”, care te lasă să înţelegi că s-au cheltuit mulţi bani, dar care concret nu îţi spune prea multe. Doar you, you, you… Desigur, reclamele nu sunt manuale de utilizare… şi totuşi parcă pe mine nu mă convinge. Pe voi?


Apreciază articolul:

1 stea2 stea3 stea4 stea5 stea (3 evaluări, media: 5,00 din 5)
Loading...Loading...

0 comentarii


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *