PHP Help Desk


Prima mea webaplicaţie pe care am făcut-o pe bani, pentru o firmă străină de hosting, a fost tocmai un help-desk sau support-ticket (acum muuulţi ani, dar încă în uz). Se poate că v-aţi întâlnit deja cu aşa ceva. Pentru ceilalţi o scurtă explicaţie: e vorba de un sistem ce permite unor firme să aibă un sistem elegant şi rapid de dialog cu clienţii, pe probleme specifice. O firmă de hosting va oferi astfel clienţilor posibilitatea de a semnala când au o problemă ce cere intervenţia administratorilor. Producătorul unui program, care oferă asistenţă, va oferi astfel clienţilor ocazia de a-şi rezolva nelămuririle privind anumite facilităţi. Una peste alta, un astfel de sistem este foarte util… şi astăzi vedem unul gratuit!

imagine

PHP Help Desk este o webaplicaţie gratuită. Cumpărând-o nu câştigaţi facilităţi suplimentare ci doar scăpaţi de linkul de la baza fiecărei pagini, în care e menţionată firma Hesk. Dacă veţi merge pe situl webaplicaţiei veţi putea să vedeţi back-end-ul, adică partea de administrare, de unde se pot urmări problemele semnalate de clienţi şi răspunde imediat. După cum vedeţi mai jos, fiecare problemă poate să aibă diverse stări: nouă, în curs de rezolvare, rezolvată… Poţi găsi rapid o anumită problemă sau căuta printre problemele rezolvate deja, pentru a copia un răspuns valabil, dar anterior.

imagine

Clientul în schimb vede ceva ca mai jos: cu un click poate să trimită o problemă nouă; cu un alt click poate ajunge la probleme deja puse via help-desk. În fine, nu lipseşte baza de date cu informaţii (knowledgbase), unde poate găsi răspuns înainte să întrebe!

imagine

Aplicaţia arată elegant (nu extraordinar, dar simplu şi plăcut). Pentru instalare aveţi nevoie de PHP minim 4.3.2 şi de MySQL minim 4.0. Din păcate încă webaplicaţia nu este tradusă şi în română (este însă disponibilă în alte câteva limbi). Se poate traduce pentru cei care chiar au nevoie de ea pe limba noastră. Închei citând de pe sit, în limba engleză, facilităţile celor trei zone (clienţi, baza de date cu întrebări şi răspunsuri frecvente, respectiv administrare).

Customer Interface:

  • Submit new tickets
  • Attach files
  • Obtain detailed information from customers with custom fields
  • SPAM prevention
  • Suggest related knowledgebase articles before final ticket submission
  • View existing ticket statuses
  • E-mail notifications of staff replies
  • Browse knowledgebase
  • … And more!

Knowledgebase:

  • Unlimited knowledgebase articles
  • Unlimited categories and subcategories
  • Quick and Easy search capabilities
  • Post attachments to articles
  • Count article views
  • List newest and most popular articles
  • Rate articles
  • … And more!

Administrator interface:

  • Unlimited administrators and staff accounts
  • Restricted access to some functionalities for certain staff
  • Powerful ticket search ability
  • Manage knowledgebase categories and articles
  • Manage staff accounts
  • Manage canned responses
  • Customize help desk settings
  • Modify your profiles and signatures
  • Autoclose tickets after X days
  • E-mail notifications of new tickets and replies
  • Customers can easily rate staff replies
  • Easy translation into any language
  • … And more!

Apreciază articolul:

1 stea2 stea3 stea4 stea5 stea (Neevaluat încă)
Loading...Loading...

0 comentarii


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *