De relaxare: BigTree Defense


Nu pot să nu pornesc de la premisa că ştiţi genul Tower Defense. Există atâtea clone încât e puţin probabil să nu ştiţi despre ce este vorba. De regulă aceste clone variază "hainele", dar în principiu rămâne ideea unui traseu pe care trebuie să îl aperi amplasând diverse arme. Unele sunt mai reuşite, altele mai puţin. Eu recunosc că atunci când dau de un TD reuşit (ex: Viking Defense sau Monster Mash) ajung să pierd ore… Astăzi am dat peste un alt joc din această mare familie: BigTree Defense. L-am jucat o vreme, dar grafica nu e tocmai pe gustul meu. Îl semnalez totuşi pentru că variaţia pe care o introduce e… neobişnuită. Foarte neobişnuită.

imagine

Jocul ne transpune într-un timp în care despăduririle şi poluările au distrus aproape de tot mediul (da, e ecologist jocul). Ceva insecte au invadat Pământul, pe care va trebui să îl apărăm cu nişte copaci micuţi (dar las’ că cresc ei mari). De data aceasta invadatorii nu mai merg deci pe un traseu fix, ci zboară pe unde vor (având aripi). Armele sunt mascate în diverse "flori" cu proprietăţi de apărare (în speţă atac… căci cea mai bună apărare e atacul, nu?).  Ele se pun pe "puietul" nostru care are nevoie de bani apă ca să crească. În plus putem noi să spunem unde să îi apară ramuri, cât să crească, şi le putem chiar modifica orientarea. Evident, scopul este să facem faţă valurilor de insecte cu copacul viu (viaţa lui este arătată la baza jocului). Şi evident avem upgrade-uri la "arme", după punctele strânse. Cei fără experienţă în jocuri TD s-ar putea nu doar să nu guste jocul, ci şi să piardă de la primele niveluri. Cei care însă sunt obişnuiţi cu principiile de bază s-ar putea să fie prinşi – o vreme – de această variaţiune.


Apreciază articolul:

1 stea2 stea3 stea4 stea5 stea (1 evaluări, media: 5,00 din 5)
Loading...Loading...

0 comentarii


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *