Eternity: căutându-l pe bunicu’


Jocul Eternity este clasificat drept unul de tip hidden objects, dar nu m-aş mira dacă aceia care caută un joc de acest gen în sensul strict al cuvântului ar fi dezamăgiţi. Există prea puţine părţi din joc în care trebuie să căutăm obiecte, şi listele sunt mult mai scurte decât de obicei. În rest, avem o aventură cu călătorii prin timp, într-o maşinărie pe care trebuie la început să o reparăm, şi diferite alte mici obiective de rezolvat, prin interacţiuni cu obiectele pe care trebuie să le adunăm în inventar şi să intuim apoi cum le putem combina între ele şi unde le putem folosi.

imagine imagine

Pretextul aventurii ni-l oferă "bunicul nostru", care a construit maşina timpului dar care acum a ajuns rătăcit prin timp, şi noi pornim în căutarea lui, începând din anul 9384 îC, şi venind apoi tot mai aproape în timp de zilele noastre. În fiecare perioadă de timp întâlnim un anumit personaj care ne cere să rezolvăm anumite sarcini, dar care ne şi spune ce să facem, ne îndrumă prin hint-uri, şi la final ne dă anumite indicii utile în cele din urmă în găsirea bunicului.

imagine imagine imagine

Tentaţia de a apela des la hint-uri ar putea fi destul de mare, căci ceea ce avem de făcut este în principiu să explorăm cu atenţie cu mouse-ul scenele dintr-o anumită perioadă de timp – putem comuta uşor între ele din partea din dreapta jos a ecranului. Trebuie astfel să găsim elementele importante pentru obiectivele noastre, şi deşi uneori e uşor de intuit, de exemplu, că pentru a aprinde focul ar trebui să găsim nişte chibrituri, nu întotdeauna ne e foarte clar care ar fi obiectivul sau de ce am avea nevoie. Cursorul se transformă în palmă întinsă deasupra obiectelor pe care le putem lua în inventar, în palmă cu arătătorul întins în dreptul personajelor cu care putem interacţiona, sau în lupă deasupra zonelor în care va trebui să căutăm obiecte – atenţie, nu vă deplasaţi prea repede cu mouse-ul, căci aţi putea rata elemente cheie.

Atunci când rezolvăm ceea ce trebuia într-o anumită locaţie dintr-o perioadă de timp, un semn de bifat ne arată acest lucru, dar mai apoi s-ar putea să mai revenim acolo, când se adaugă noi obiective. Aveţi de ales între modul Easy şi Classic – în cel uşor primiţi mai multe indicaţii, cu privire de exemplu la ce obiecte trebuie să combinaţi. Dar pentru cei care vor mai multă provocare, succes în modul Classic! Dacă vă blocaţi pe undeva consultaţi acest walkthrough sau pe acesta.


Apreciază articolul:

1 stea2 stea3 stea4 stea5 stea (1 evaluări, media: 5,00 din 5)
Loading...Loading...

0 comentarii


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *