Vă amintiţi de Sokoban? Trebuiau purtate “cutii” de colo’ncolo, pe poziţii indicate. Ceva asemănător se întâmplă şi în Sticky Blocks, dar lucrurile sunt suficient de schimbate ca jocul să suscite atenţia. În primul rând în locul muncitorului care împinge avem un pătrat… lipicios. Da, cum trece cu laterala pe lângă un alt pătrat, acesta din urmă se lipeşte. Dvs mutaţi cu săgeţile pătratul vioi, căutând să duceţi după culoare, pătratul plin albastru peste pătratul cadru albastru, ş.a.m.d.
Lucrurile se complică din mai multe motive. În primul rând “terenul”, sau mai corect arhitectura “camerelor”. Când încep să ţi se lipească (uneori neintenţionat… şi nu le poţi da jos) mai multe pătrate devine mai greu să te mişti, să iei colţul. În al doilea rând apar tot felul de elemente noi, precum deblocarea intrărilor sau pretenţia terminării nivelului cu anumite piese “pe tine” (lipite). Strângerea steluţelor ce se dau când îndeplineşti condiţiile cerute duce la deblocarea de niveluri… şi sunt multe! Cu cât avansezi cu atât trebuie să îţi calculezi mai bine mişcările. Amatorii de jocuri de logică vor îndrăgi, cred şi sper, această variantă de Sokoban. Porniţi cu curaj căci cu R nivelul curent se resetează când doriţi Dvs, şi puteţi reîncerca rezolvarea lui.
0 comentarii