AdSense are o nouă interfaţă de administrare


La sfârşit de octombrie eram uimit să deschid FeedBurner şi să văd că are o nouă interfaţă. Astăzi o surpriză similară mi-a oferit-o AdSense. Mergeţi aici pentru a accesa noua interfaţă (evident, premisa este că aveţi un cont AdSense). Îmi va trebui timp să frunzăresc noua interfaţă, să mă pot bucura de ea cu adevărat.  Cum însă e disponibilă în română, pot cita 😉 . Ne sunt astfel lăudate graficele: Graficele din fila Rapoarte de performanţă vă permit să consultaţi mai uşor tendinţele privind performanţa. Puteţi să vedeţi rapid afişările, clicurile şi veniturile într-un singur grafic, să comparaţi performanţa anunţurilor text cu cea a anunţurilor imagine, să comparaţi intervalele de date şi să ordonaţi cu uşurinţă datele pentru a recunoaşte tendinţe.

imagine

Noua interfaţă ne dă acces la mai multe date: Acum puteţi rula rapoarte de performanţă detaliate în funcţie de tipul de anunţ, de dimensiunea anunţului, de unitatea de anunţuri, de tipul de direcţionare şi de tipul de sumă licitată pentru veniturile totale şi pentru alte valori, vizând un interval de date personalizat. De asemenea, puteţi detalia rapoartele respective pentru a consulta rapoarte noi pentru un singur element sau pentru mai multe, cum ar fi canalele, unităţile de anunţuri sau produsele.

Cât priveşte eficienţa, noua interfaţă evidenţiază trei direcţii: 1) Interfaţă eficientizată, reorganizată. Noul aspect vă facilitează accesul la informaţiile despre venituri şi plăţi şi simplifică identificarea funcţiilor relevante şi efectuarea de modificări în cont. 2) Ajutor relevant în fiecare pagină. În fiecare pagină apar informaţii de ajutor adaptate, inclusiv întrebări frecvente relevante, pentru ca dvs. să aveţi la dispoziţie informaţiile necesare fără a părăsi contul. 3) Pagina Resurse modificată. Pagina cu resurse aduce chiar în contul dvs. cele mai importante resurse, precum şi ajutor. Consultaţi această pagină pentru a viziona videoclipuri, a citi articole de blog şi multe altele.

imagine

Bravo Google. Păcat că noua schimbare de interfaţă nu adaugă ceva zerouri la sfârşitul veniturilor ce apar acolo… :)


Apreciază articolul:

1 stea2 stea3 stea4 stea5 stea (1 evaluări, media: 5,00 din 5)
Loading...Loading...

1 comentariu

  1. Bogdan spune:

    O data cu schimbarea la fata a Google adsense a venit si o schimbare privind calcularea banilor castigati de publisher. Tin sa precizez ca in vechea interfata suma castigata era de 100.60 EUR iar in noua interfata imi aparea 100.58 EUR. Deci m-au taxat pentru schimbarea la fata ? :) Daca taxeaza milioanele de publicisti …cred ca i-au costat putin aceasta interfata :). Sunt curios cat este pierderea la cei carea aveau sume mai mari in cont. Sau poate in noua interfata au o problema cu calcularea sumelor…sau poate chiar vor sa ne traga o tzeapa frumoasa la toti folosind aceasta noua interfata. Explicatiile sunt multe…tot ce stiu ca i-am contactat printr-un formular si mi-au raspuns ca nu am ajuns unde trebuie ci la adwords…iar pt adsense m-au trimis sa citesc milioanele de intrebari de pe forumul de support…deci… ?


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *