Caveman Physics


Despre gravitate învăţăm foarte de mici, uneori cu lecţii dure – căzăturile. Ei bine, în Caveman Physics, tocmai publicat pe BigFishGames, gravitaţia e forţa principală. Desigur, mai există niscaiva frecare, lovire, elasticitate şi altele, dar în esenţă sarcina este să faci ca gravitaţia să conducă roata de piatră până la omuleţul cu păr galben. Acesta, atins, lasă sfoara din mână şi în cap îi cade un bolovan: aceasta marchează terminarea reuşită a fiecărui nivel. Hmmm… puţin ciudată opţiunea, dar brunetul şi blondul o fi având motivele lor, preistorice, pentru aceasta.

imagine imagine

Sunt în total 60 de niveluri, a căror complexitate creşte, evident. Dacă la primele s-ar putea din prima să le rezolvaţi, la celelalte e nevoie de încercări repetate. Fiecare nivel vine cu un arsenal de unelte, nu toate de musai de folosit pentru atingerea obiectivului. De fapt folosirea a cât mai puţine, plus într-un timp rapid, se punctează bine. Diverse realizări vă aduc diverse trofee… dacă acestea motivează pe cineva. Cam ca la orice joc din această categorie, nu prea există soluţii unice. De fapt la terminarea fiecărui nivel veţi fi invitat să vedeţi rezolvarea “oficială”: eu am urmărit-o în special când mi s-a părut că soluţia ce am găsit-o e prea din noroc, şi într-adevăr m-am convins că era şi o alta mai logică.

imagine imagine imagine

Când aţi terminat nivelurile date – sau dacă v-aţi blocat undeva – apelaţi la editorul de niveluri: puteţi crea şi Dvs, câte vreţi, cum vreţi. Vă las acum cu clipul de prezentare, care aşa după cum poate v-aţi obişnuit la jocurile BigFishGames, e mic micuţ ca rezoluţie, nici vorbă de HD. Asta e…


Apreciază articolul:

1 stea2 stea3 stea4 stea5 stea (1 evaluări, media: 5,00 din 5)
Loading...Loading...

0 comentarii


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *