Google Analytics în limba română


Google Analytics a fost iniţial un produs realizat de compania Urchin, cumpărată în aprilie 2005. De atunci, nu cu paşi prea mari, Google a tot îmbunătăţit serviciul – în primul rând făcându-l gratuit, dar apoi desigur adăugându-i noi facilităţi – aşa că astăzi se pare, conform Wikipedia, că 57% dintre cele mai populare 10.000 situri din lume îl folosesc pentru statistici. Desigur, e un instrument mult mai complex, ce trece dincolo de statistici, ajutând şi la campanii online, putând chiar fi legat cu Google AdSense.

imagine

De reţinut că de astăzi Google Analytics vorbeşte şi pe româneşte (şi pe alte opt limbi), ceea ce ar trebui să dea un impuls tuturor celor care vor un sistem puternic de statistici dar poate au preferat sistemele româneşti pentru că au interfaţă în limba română. Mergând la setări, putem face ca şi Google Analytics să folosească interfaţa pe limba noastră. În articolul recent RadarURL: statistici în timp real, spuneam – şi o fac din nou – că şi Google Analytics oferă statistici în timp real. Văd astfel că din Constanţa sunt 2 persoane acum pe CNet.ro, din Bucureşti 4, din Iaşi, Baia Mare, Ploieşti şi alte localităţi câte 1. Nici unul de peste hotare în secunda în care scriu.

Dacă nu aţi folosit Google Analytics până acum, poate faptul că a trecut pe limba română o să vă facă să îi daţi o şansă. Eu unul apreciez cel mai mult că salvează datele pentru statistici şi pentru acum x ani, în timp ce alte servicii păstrează doar detalii generale pe termen lung şi amănuntele pe câteva zile sau săptămâni. Dacă pretenţiile Dvs de la statistici sunt mai mici, vă recomand StatCounter.

PS: Acum sunt şi doi vizitatori din Italia.


Apreciază articolul:

1 stea2 stea3 stea4 stea5 stea (Neevaluat încă)
Loading...Loading...

0 comentarii


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *