Doza zilnică de dramă


Principiul „Only bad news are good news” s-a impus din păcate mult prea rapid şi mă încumet să spun chiar ireversibil în formatele media de astăzi. Unora dintre acestea le mai reuşeşte câteodată o situaţie în care se potriveşte zicala cu „hazul de necaz”. Un astfel de exemplu este oferit de nou-lansatul canal de televiziune TNT din Belgia. Campania sa de promovare a implicat şi instalarea unui buton roşu în mijlocul unei pieţe dintr-un mic orăşel de provincie. Mulţi oameni l-au văzut, unii chiar s-au încumetat să apese pe el. Ce s-a întâmplat atunci vedeţi în clipul următor. (J.T.)


Apreciază articolul:

1 stea2 stea3 stea4 stea5 stea (3 evaluări, media: 5,00 din 5)
Loading...Loading...

0 comentarii


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *