Google şi păcălelile de 1 aprilie


Ziua de 1 aprilie este Ziua păcălelilor nu numai la noi în România ci în întreaga lume. Multe firme, servicii şi aplicaţii web se întrec în a găsi idei cât mai originale pentru a păcăli utilizatorii. În ultimii ani Google şi-a construit un anumit renume în această privinţă. Avantajul Google constă în faptul că oferă multe servicii iar pentru fiecare dintre acestea în parte sunt născocite an de an noi păcăleli spectaculoase. Iar deseori ele sunt chiar credibile :). Poate doriţi să revedeţi oferta de anul trecut.

Dar să revenim la 2013 şi să explicăm clipul de mai sus. YouTube a adunat în ultimii ani material video îndeajuns să redea întreaga istorie a lumii. De aceea serviciul va fi închis şi va fi căutat clipul cel mai bun al tuturor timpurilor (YouTube Spotlight) iar câştigătorul va fi anunţat peste zece ani. Tot de 1 aprilie Google a iniţiat un nou serviciu: Google Nose. Este vorba de un motor de căutare cu valenţe olfactive. Este suportată o arhivă de peste 15 milioane de mirosuri. Utilizatorii sunt rugaţi ca la o căutare specifică să-şi apropie nasul de ecran. Astfel pot fi mirosite rezultatele în mod direct.

Google Maps a propus o vânătoare de comori. La accesarea hărţilor Google a fost oferit un nou meniu, Comoară, afişând o hartă cu aspect "retro" din epoca medievală şi cu un mesaj de avertizare: "Feriţi-vă de piraţi!"

imagine


Apreciază articolul:

1 stea2 stea3 stea4 stea5 stea (2 evaluări, media: 5,00 din 5)
Loading...Loading...

0 comentarii


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *